7th of november.good morning :D

Я только что проснулась...
Нет, я не легла спать в 8 утра.Я не не спала всю ночь
Я встала в 6.30,собралась в университет,пошла на учебу,посидела там чуть чуть и решила идти домой :D
И вот я только проснулась.
А как ваш понедельник?)

Теперь,когда я поняла,что мой цвет - это темно русый,я сижу и приговариваю:"Смойся смойся черная краска" :D
__________________________
I just woke up ...
No, I didn't went to bed at 8 am I didn't "no slept" all night
I got up at 6:30, went to university, sat a little bit and decided to go home: D
So I just woke up.
And how about your Monday?)
Now, when I understood that my color - a dark brown, I sit and saying: "Go away,go away black color" hehe :D

2 comments:

  1. скорок скоро смоется!)

    ReplyDelete
  2. тебе и тёмненькой хорошо :) а понедельник начался спокойней чем я ожидала :)

    ReplyDelete

I read all comments, and visit all of your blogs!

Thanks for visiting. ♥